Gabriel Zetea (PSD): ”Învățământul online poate adânci și mai mult inegalitățile deja mari între elevii români, arată Comisia Europeană”

0
978

Președintele PSD Maramureș și candidat al social-democraților maramureșeni pentru Camera Deputaților arată că, potrivit raportului prezentat de Comisia Europeană, apelurile PSD pentru redeschiderea școlilor au fost justificate. Comisia Europeană a publicat, joi, Monitorul anual al educației și formării care analizează cum evoluează educația și formarea în UE și în statele sale membre. În ceea ce privește România, raportul arată că “în pofida măsurilor de atenuare a impactului pe care îl are COVID-19 asupra educației, trecerea la învățământul la distanță riscă să agraveze inegalitățile deja mari”.

”Încăpățânarea președintelui Iohannis și a Guvernului Orban de a redeschide școlile compromite total educația elevilor români. Comisia Europeană vede realitatea, Iohannis și Orban NU. Este o palmă usturătoare pe care raportul Comisiei Europene o dă lui Ludovic Orban și Guvernului lui Iohannis. Incompetenții din PNL au luat măsura închiderii tuturor școlilor din România chiar în ziua în care OMS Europa recomanda statelor UE să nu lase unitățile de învățământ deschise, pentru a nu risca să aibă <o generație COVID pierdută>! După raportul CE și recomandările OMS Europa, încăpățânarea lui Orban de a nu-i lăsa pe copii să meargă la școală este cu atât mai aberantă și mai de neînțeleș. Aberant este și ca unitățile școlare să fie redeschise doar pentru alegerile pe care PNL le așteaptă cu ardoare în speranța că vor primi încă o dată voturile românilor, înainte de a se compromite total în cetățenilor! În 6 decembrie să trimitem acasă acești incompetenți! În 6 decembrie să spunem <DA> pentru o viață normală, fără haosul generat de PNL!”, susține președintele PSD Maramureș, Gabriel Zetea.

Contextul socioeconomic afectează în mod semnificativ performanțele elevilor/studenților, limitând rolul pe care îl poate juca educația ca garant al egalității de șanse. În pofida măsurilor de atenuare a impactului pe care îl are COVID-19 asupra educației, trecerea la învățământul la distanță riscă să agraveze inegalitățile deja mari”, arată concluziile raportului despre România. Anul acesta, Monitorul din 2020 se axează în special pe predarea și învățarea în era digitală.

Articol comandat de Partidul Social Democrat Maramureș, cod mandatar financiar 11200020

Comenteaza cu Facebook

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.