Cum se poate crea un traseu pentru a atrage privirea clienților și a-i ține în magazin mai mult timp

0
456

Pentru a concura cu viteza și comoditatea cumpărăturilor online, mulți comercianți au încercat să îmbunătățească experiența de cumpărături în magazinele fizice. De altfel, avantajul competitiv al retailerului fizic este experiența din magazin.
În ciuda avantajelor cumpărăturilor online, clienții care se îndreaptă către un magazin fizic caută altceva. Acesta este motivul pentru care o experiență relaxantă (care facilitează explorarea magazinului) duce în general la vânzări mai mari. În calitate de retaileri, cu cât vă puteți menține clienții mai mult în magazinul, cu atât vă puteți spori vânzările.
Însă, în lipsa construirii unui labirint care îi atrage pe clienți într-un circuit nesfârșit, cum îi puteți determina să circule prin magazin?
Crearea unui traseu prestabilit prin magazin vă poate ajuta să încurajați explorarea sa și să mențineți clienții mai mult timp în magazin. Folosind principii de design interior și o dispunere personalizată, puteți crea un traseu prin magazin care să atragă clienții și să îi încurajeze să cumpere mai mult.
Nu știți sigur cum să creați un traseu potrivit pentru magazinul dvs.? În acest articol, vom parcurge procesul de construire a unui traseu.

Cum să creați un traseu prin magazin

Prin aplicarea celor mai bune practici de design interior, cât și a psihologiei cumpărăturilor, puteți proiecta un traseu specific pe care clienții să-l parcurgă prin magazin. Cel mai eficient traseu ține cont de obiceiurile existente ale cumpărătorilor. Clienții trebuie să-l parcurgă într-un mod cât mai natural posibil.
Pentru a reuși acest lucru, trebuie să urmați mai întâi elementele de bază.
Începeți dinspre dreapta și mergeți în sensul acelor de ceasornic
Când vreți ca oamenii să urmeze un traseu predeterminat, munca dvs. începe din momentul în care se plimbă prin magazin. În loc să lucrați contra tendințelor naturale ale cumpărătorilor, lucrați cu ele începând cu traseul din dreapta ușii.
Marea majoritate a clienților se uită în mod inconștient înspre dreapta. Acesta este motivul pentru care zona aflată direct în dreapta intrării vă oferă prima oportunitate de a capta atenția cumpărătorilor. Plasați afișe atrăgătoare și cu impact ridicat, în acest spațiu.
De asemenea, puteți amplasa gondole pe care să așezați produse cu interes ridicat sau de sezon. Datorită faptul că au un design atractiv, aceste rafturi vă pot ajuta să vă atingeți ușor obiectivul, adică să-i faceți pe clienți să cumpere.

Folosiți un design în sensul invers acelor de ceasornic

După ce clienții sunt atrași înspre dreapta, aceștia trebuie să urmeze traseul prestabilit. Asta înseamnă că traseul ar trebui să se realizeze în mod natural. Zig-zing-urile printre insule sau la întâmplare de la un raft la altul nu îi fac pe clienți să se plimbe natural prin magazin. De aceea, amenajarea spațiului în sens invers acelor de ceasornic este cea mai bună opțiune.
Circulând în sens invers acelor de ceasornic de-a lungul și de-a latul magazinului, puteți conduce clienții pe urma produselor cu cerere ridicată, preț bun și care pot fi cumpărate din impuls. Între timp clienții pot descoperi articole interesante înainte de a ajunge în partea centrală a magazinului dvs.

Desenați traseul cale pe pardoseală (literalmente)

Majoritatea etapelor pe care le parcurgeți pentru a crea un traseu sunt subtile și au de-a face cu tendințele inconștiente ale clienților. Există un truc în comerț, care este ceva mai vizibil – un traseu trasat literalmente pe pardoseală.
Noi, oameni, urmărim subconștient linii și săgeți. Folosind o culoare, textură sau model diferit trasați drumul pe care doriți să îl urmeze clienții. Acesta este un mod puternic de a-i determina să îl urmeze.
Traseul dvs. nu trebuie să fie săgeți simple sau linii plictisitoare. Fiți creativi. O pistă de biciclete sau una de alergare poate menține clienții pe traseul proiectat în timp ce caută produsele de care au nevoie.

Utilizați traseul în avantajul dvs.

Crearea unui traseu pe care clienții să îl urmeze prin magazin este o strategie bună. Dar scopul final este să folosiți acel traseu în avantajul dvs.: să determinați clienții să cumpere și să cheltuiască mai mult. Iată câteva modalități de a profita la maximum de traseul stabilit.

Organizați mărfurile astfel încât să fie mai ușor căutate și găsite

Principalul obiectiv al traseului dvs. este să vă ghidați clienții prin magazin și să vadă tot ceea ce aveți de oferit. Pentru a scoate cât mai mult în evidență acest traseu, produsele trebuie expuse astfel încât cumpărătorii să circule prin magazin în căutarea lor. Produsele cu cerere mare trebuie să fie afișate întotdeauna vizibil, astfel încât clienții cu o anumită intenție de cumpărare să găsească cu ușurință ceea ce caută.
Spațiul din jurul acestor produse cu impact mare este ideal pentru articole suplimentare pe care clienții ar putea să le cumpere pe lângă articolul principal. Gândiți-vă la produsele de la sectorul cu articole de casă și decorațiuni – este posibil să fi intrat pentru o canapea, dar scaunul expus se potrivește perfect cu ea!
Alegeți rafturi cu un stil elegant și design aparte, care să iasă în evidență în momentul în care potențialii cumpărători trec pe lângă ele. Puteți alege, de exemplu, gondole. Având în vedere că acestea au polițe pe ambele părți, veți avea posibilitatea să expuneți o cantitate dublă de produse.
Datorită acestor rafturi puteți expune produsele astfel încât să atrageți atenția clienților. În plus, vă vor permite să direcționați clienții în spațiul de vânzare fără a lăsa impresia că doriți să faceți asta.

Puteți intra în posesia lor contactând echipa Rafturi Metalice de la A la Z. Indiferent de tipul de magazin avut, veți înțelege de îndată ce le veți achiziționa și monta, că se potrivesc perfect în orice ambient și atrag atenția clienților care treptat devin clienți fideli. Succes!

Comenteaza cu Facebook

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.