Alexandra a cerut ajutorul de trei ori la 112. Fata care ar fi fost ucisă la Caracal a vorbit 20 de minute ca să poată fi localizată

1
5337


Alexandra Măceşanu, adolescenta de 15 ani dispărută miercuri după ce s-a urcat într-o maşină de ocazie, a sunat de trei ori la 112, cerând ajutorul. Mai mult, fata ar fi vorbit timp de 20 de dând detalii despre locul unde se află, pentru a putea fi localizată.

În ciuda apelurilor disperate date de Alexandra Măceşanu, polţiştii au fost trimişi în Munţii Apuseni şi la trei adrese greşite. Fata a vorbit 20 de minute cu operatorii 112, cerând să fie salvată.



STS, însă, nu a reuşit să localizeze corect apelul.

“A fost un apel de la fata dispărută pe 24, ieri, cei de la STS ne-au transmis trei locaţii greşite. Au mers cei de la IPJ Olt acolo şi nu au găsit nimic. Cei de la Dolj care se aflau în zonă s-au implicat cu ce aveau. Aşa au ajuns în zona locaţiei respective şi au văzut o maşină care fusese de câteva ori pe imagini. La şase dimineaţa au făcut percheziţiile şi au găsit într-un butoi mai multe rămăşiţe umane cu nişte inele, bijuterii. Rămăşiţele vor fi expertizate”, a declarat Georgian Drăgan, purtătorul de cuvânt al Poliţiei Române.

De ce nu a fost identificată locaţia Alexandrei Măceşanu

Serviciul de Telecomunicaţii Speciale a explicat de de ce nu a fost identificată locaţia fetei.

Referitor la cazul aflat în discuție, către numărul de urgență 112 au fost inițiate 3 apeluri la 112:

Primul apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:05:07

–    11:05:41: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției

–    11:05.52: apelanta a deconectat apelul cu operatorul 112

–    11:06:55: dispecerul Poliției a preluat cazul de la operatorul 112, apelanta nemaifiind în convorbire;

Al doilea apel a fost preluat de operatorul 112, la ora 11:06:25

–    11:06:55: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției

–    11:07:53: dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;

Pe timpul discuției cu dispecerul de la Poliție, apelanta nu a reușit să furnizeze date privind adresa/locația în care se află, dar a furnizat o adresă de pe o carte de vizită pe care o găsise în locația în care se afla. Apelanta a menționat că nu știe dacă adresa de pe cartea de vizită este cea în care se află la momentul apelului.

Al treilea apel a fost preluat de operatorul 112 la ora 11:12:36

–    11:12:43: operatorul 112 a apelat dispeceratul Poliției

–    11:12:51: : dispecerul Poliției a preluat apelul, fiind în legătură directă cu apelanta;

Ulterior, pentru a obține informații suplimentare referitor la locul în care se afla apelanta, operatorul 112 a încercat de nouă ori să reapeleze numărul de pe care s-a efectuat apelul, la toate aceste apeluri intrând mesageria vocală.

STS nu identifică locul telefonului și nici celula operatorului de telefonie prin care se efectuează apelul. Toate aceste informații sunt furnizate de către furnizorul reţelei publice mobile de telefonie la iniţierea apelului, sub forma unor sectoare de cerc și sunt disponibile la nivelul operatorilor și dispecerilor implicați în gestionarea cazului”, transmite STS.

Sursa: Observator Antena 1.ro.

Comenteaza cu Facebook

Loading...

1 COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.